Από τη Μαρία Ιωαννάτου

Αφού έχετε διευθετήσει και την παραμικρή λεπτομέρεια γύρω από την οργάνωση του γάμου σας, ήρθε επιτέλους η στιγμή να χαλαρώσετε πριν από τη μεγάλη ημέρα! Σε λίγες ώρες θα ανεβαίνετε τα σκαλιά της εκκλησίας για να συναντήσετε τον αγαπημένο σας. Υπάρχουν μερικά διατροφικά dont’s πριν από την ημέρα του γάμου που πρέπει να προσέξετε ιδαιτέρως. Εμείς ετοιμάσαμε μια λίστα με τα φαγητά και τα ποτά/αναψυκτικά που δεν πρέπει να καταναλώσετε λίγες ώρες πριν την τελετή για να αποφύγετε το πρήξιμο και να νιώθετε η καλύτερη εκδοχή του εαυτού σας!

Φωτογραφία από pvproductions (Freepik)

1. Αλμυρά φαγητά

Οι τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε νάτριο προκαλούν κατακράτηση υγρών, κάτι το οποίο με τη σειρά του προκαλεί πρήξιμο. Η υπερβολική ποσότητα αλατιού στη διατροφή σας μπορεί επίσης να προκαλέσει πονοκεφάλους. Προσπαθήστε να περιορίσετε το αλάτι τις ημέρες που προηγούνται του γάμου σας.

2. Γαλακτοκομικά προϊόντα

Η κατανάλωση γάλακτος, τυριών και γιαουρτιού συνδέεται με την εμφάνιση ακμής. Επειδή λοιπόν θέλετε να είστε λαμπερές την ημέρα του γάμου σας, μείνετε μακριά από γαλακτοκομικά προϊόντα τις προηγούμενες ημέρες. Εξαίρεση αποτελεί το παραδοσιακό πρόβειο γιαούρτι, το οποίο βοηθά στην πέψη και είναι γεμάτο με πρωτεΐνες για να σας βοηθήσει να αισθανθείτε χορτάτες.

Η πιο ενημερωμένη λίστα με το τι πρέπει να φας και να πιεις πριν τον γάμο για να μειώσεις το άγχος σου και να έχεις δυνάμεις!

Φωτογραφία από Ecrin (Pexels)

3. Φασόλια
Τα φασόλια είναι μια καλή πηγή πρωτεΐνης για όσες brides-to-be δεν είναι φίλες του κρέατος. Αλλά κατά τη διάρκεια της εβδομάδας που οδηγεί στον γάμο σας προσπαθήστε να τα αποφύγετε, καθώς η ραφινόζη (ένας τρισακχαρίτης που βρίσκεται σε πολλά φυτικά προϊόντα) προκαλεί προβλήματα στην πέψη.

4. Επεξεργασμένα τρόφιμα

Τις ημέρες πριν από τον γάμο σας θα πρέπει επίσης να αποφύγετε τα επεξεργασμένα τρόφιμα καθώς τείνουν να έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη και αλάτι. Αυτό σημαίνει ότι θα επιβραδύνουν τη διαδικασία της πέψης και θα σας κάνουν να νιώσετε λήθαργο.

5. Ανθρακούχα αναψυκτικά
Μείνετε μακριά από οτιδήποτε έχει φυσαλίδες – από τη σόδα έως τη σαμπάνια! Ακόμη και το ανθρακούχο νερό -όσο αθώο κι αν φαίνεται- απελευθερώνει διοξείδιο του άνθρακα κάνοντάς σας να αισθάνεστε πρήξιμο.

Φωτογραφία από Natanja Grün (Unsplash)

6. Καφεΐνη
Η καφεΐνη δρα ως διεγερτικό του κεντρικού νευρικού συστήματος και προκαλεί αφυδάτωση, κάτι το οποίο αυξάνει την πιθανότητα εμφάνισης μαύρων κύκλων γύρω από τα μάτια. Δεν αρκεί να την περιορίσετε μόνο λίγες ώρες πριν από τη μεγάλη σας ημέρα. Για τουλάχιστον ένα μήνα πριν από το γάμο σας, περιορίστε τα ροφήματα με καφεΐνη και περίσσεια ζάχαρης. Θα μας ευχαριστείτε αργότερα!

YES I DO TIP: Αντικαταστήστε τις παραπάνω ανθυγιεινές επιλογές με πολλά φρούτα και λαχανικά. Συμπεριλάβετε άπαχο κρέας για πρωτεΐνες και δημητριακά ολικής άλεσης για υδατάνθρακες στη διατροφή σας. Πίνετε άφθονο νερό και βεβαιωθείτε ότι κοιμάστε τουλάχιστον 8 ώρες κάθε βράδυ.

Must Read:

5 tips για να μείνετε fit κατά την διάρκεια της οργάνωσης του γάμου

Νύφη το καλοκαίρι: 5 συμβουλές που δεν θα ακούσεις πουθενά αλλού

10 πράγματα που μπορείς να κάνεις το τελευταίο βράδυ πριν τον γάμο

Most Popular:

Παντρεύεσαι μέσα στο 2021; Αυτά είναι τα 4 πράγματα που πρέπει να ξέρεις

Οργάνωση γάμου: Δημιουργήσαμε την απόλυτη wedding planning checklist!

Ετήσια Συνδρομή | Το #1 wedding free press της χώρας στην πόρτα σας!