You are here

10 σούπερ χρήσιμα tips για να «μπεις» στο νυφικό σου μετά την καραντίνα

Coronavirus - Νυφικό: 0-1

Σε καταλαβαίνουμε. Απόλυτα. Είχες κάνει συνδρομή στο γυμναστήριο σκεπτόμενη τον επικείμενο γάμο σου το καλοκαίρι. Είχες πείσει τον εαυτό σου πως αυτή τη χρονιά η γυμναστική θα έμπαινε για τα καλά στη ζωή σου με στόχο το να «μπεις» στο νυφικό των ονείρων σου! Και εκεί που τα κατάφερες, ήρθε ο κορωνοϊός και από το pilates reformer κατέληξες στον καναπέ του σπιτιού σου. Πώς, λοιπόν, θα αποφύγεις τα παραπανίσια κιλά ώστε όταν τελειώσει η καραντίνα να έχεις το άψογο σώμα που ονειρεύτηκες; Διάβασε τα 10 σούπερ χρήσιμα tips που ακολουθούν και θα σε βοηθήσουν να το επιτύχεις!

Coronavirus - Νυφικό: 0-1

1. Ξεκίνα κανονικά τη ρουτίνα σου. Αν δουλεύεις από το σπίτι, το να μείνεις με τις πιτζάμες όλη μέρα δεν θα σε βοηθήσει, γι’ αυτό πράξε όπως θα έπραττες προ καραντίνας. Δηλαδή ντύσου, χτενίσου, αν θες βάψου, κιόλας, και ξεκίνα τη δουλειά. 

2. Βάλε ανά 1 ώρα ξυπνητήρι στο κινητό σου ώστε να σηκώνεσαι λίγο και να κάνεις κάποια βήματα στο σπίτι (ναι, κανονικά θα έπρεπε να το κάνεις αυτό και πριν την έλευση του κορωνοϊού). Επίσης προσπάθησε την ώρα που μιλάς στο τηλέφωνο για τις λεπτομέρειες των προετοιμασιών να συνεχίσεις να περπατάς. 

3. Κράτησε τη διατροφή σου σταθερή χωρίς περιττά λιπαρά και γλυκά. Ναι, το να φτιάξεις ένα γλυκάκι δεν είναι κακή ιδέα δεδομένου του ελεύθερου χρόνου στο σπίτι. Μην το παρακάνεις, όμως, φτιάξε ένα και αυτό σχετικά διαιτητικό! Αλλιώς, για να το ισορροπήσεις, κόψε για λίγες ημέρες τη ζάχαρη από τον καφέ. Θα σε βοηθήσει αν έχεις έναν στόχο π.χ. το να σκέφτεσαι τον μπουφέ του γάμου!

4. Το ότι όταν βγαίνεις έξω δεν πρέπει να παίρνεις το ασανσέρ, δεν χρειάζεται να στο πούμε εμείς. Ξεκίνα να ανεβοκατεβαίνεις τις σκάλες 2 και 3 φορές την ημέρα.

5. Αν δεν δουλεύεις από το σπίτι, κάνε έναν περίπατο μετά ή πριν τη δουλειά ή ένα χαλαρό jogging. Θα σε αναζωογονήσει. Άσε που δεν μπορείς να πας και πουθενά αλλού...

6. Το ξέρουμε, κανείς δεν θέλει να το κάνει, αλλά δεδομένης της κατάστασης θα χρειαστεί. Ζυγίσου! Έτσι θα ξέρεις αν έχεις ξεφύγει ή αν κρατιέσαι στο ύψος σου – ή, κυριολεκτικά, στο βάρος σου!

7. Γυμναστική στο σπίτι! Δεν χρειάζεται να έχεις όργανα ώστε να μείνεις σε φόρμα. Μπορείς σε 12 λεπτά να γυμναστείς χωρίς καθόλου εξοπλισμό. Μέσα σε αυτόν τον χρόνο κάνε 5 push-ups, 7 squats, 9 κοιλιακούς. Προσπάθησε να κάνεις όσο πιο πολλούς γύρους μπορείς!

8. Πιες πολύ νερό! Βοηθά γενικότερα στην υγεία και στο λαμπερό και καθαρό δέρμα που θα αποκτήσεις μετά την καραντίνα. Win-win!

9. Κάνε μια γενική στο σπίτι! Τη γενική που αμελούσες καιρό! Πίστεψέ μας είναι η καλύτερη γυμναστική ενώ παράλληλα θα αποσυμφορήσει το αναμενόμενο άγχος. #thebigguns

10. Χόρεψε και διασκέδασε την καραντίνα παρέα με το άλλο σου μισό! Η ψυχολογία είναι το Α και το Ω. Μην σε πάρει από κάτω. Δες το σαν μια πρόβα του πρώτου σας χορού ως νεόνυμφοι. Σκέψου τον στόχο σου και το νυφικό που σε περιμένει.

Η καραντίνα θα περάσει, το ίδιο και η προγαμιαία περίοδος! Μήπως όμως κάποιεψος συνήθειες να τις κρατήσεις και μετά τη λήξη τους;

Διαβάστε επίσης...

Νύφες στην εποχή του κορωνοϊού! Οδηγός Επιβίωσης

Μήνας του μέλιτος... στο σπίτι! Πώς θα περάσετε ρομαντικά σε καραντίνα

2020: Έτος δίσεκτο, κι όμως, εξαιρετικά τυχερό;

Tags

Comments

Add new comment

CLOSE