Σοφιστικέ, κλασικό, μοντέρνο ή ρετρό; Το πουκάμισο ήταν, είναι και θα παραμείνει για πάντα το απόλυτο αντρικό φετίχ. Η στιλιστική αδυναμία κάθε κομψού άντρα, που σέβεται τον εαυτό του και την εικόνα του. Μία γυναίκα, η Λία Μπαρόλα, αναγνωρισμένη influencer και με μεγάλη εμπειρία στον χώρο της μόδας, μας μυεί στα μυστικά και στον κόσμο του αντρικού πουκαμίσου μέσα από το premium brand Chemise, που φέρει την υπογραφή της και πηγαίνει το groom style (και όχι μόνο!) σε άλλο level.

Λία, πριν από λίγα χρόνια -και έχοντας μεγάλη εμπειρία στον χώρο της μόδας- δημιούργησες το Chemise, ένα fashion brand με premium, χειροποίητα, γυναικεία, αντρικά και unisex πουκάμισα. Πώς προέκυψε αυτή η ιδέα;

Πάντα είχα μεγάλη αγάπη για τη μόδα. Γι’ αυτό και ξεκίνησα από 20 χρόνων να δουλεύω σε αυτόν τον χώρο, μέχρι που το 2015 αποφάσισα να κάνω κάτι δικό μου. Έτσι, ξεκίνησα σιγά σιγά το blogging, στη συνέχεια έγινα fashion, beauty και travel influencer, και πριν από δυόμισι χρόνια αποφάσισα να δημιουργήσω το brand μου, αποκλειστικά και μόνο με πουκάμισα. Κάθε φορά που πήγαινα για shopping αγόραζα τουλάχιστον ένα πουκάμισο –είναι η στιλιστική αδυναμία μου–, οπότε ήταν μονόδρομος για εμένα. Δημιούργησα λοιπόν το Chemise, στην αρχή λάνσαρα γυναικεία πουκάμισα σε ανδρόγυνη γραμμή και μετέπειτα αντρικά, τα οποία έχουν ως ιδιαίτερο χαρακτηριστικό τη διπλή μανσέτα. Οι άντρες μπορούν να την αναδείξουν φορώντας μανικετόκουμπα, ενώ οι γυναίκες αφήνοντάς την ανοιχτή.

Ανέφερες ότι δημιούργησες το Chemise πριν από δυόμισι χρόνια, δηλαδή την περίοδο της καραντίνας. Αλήθεια, δεν φοβήθηκες; Ήταν μια δύσκολη στιγμή για τις επιχειρήσεις κάθε είδους.

Δεν φοβήθηκα καθόλου, γιατί ξέρω ότι κάθε νέο εγχείρημα θέλει τον χρόνο του για να πετύχει. Εκείνη την περίοδο ήμασταν όλοι κλεισμένοι στα σπίτια μας, χρησιμοποιούσαμε πολύ συχνά τα social media, οπότε εμένα αυτό μπορώ να σου πω ότι με βοήθησε κιόλας. Υπήρχε χρόνος ώστε και εγώ να δείξω το Chemise στο κοινό μου, αλλά και ο κόσμος να το γνωρίσει καλύτερα.

Λευκό, non-iron πουκάμισο από 100% βαμβάκι, με κανονική μανσέτα και χωρίς τσέπη. Μπορεί να φορεθεί με ή χωρίς μανικετόκουμπα.

Chemise στα γαλλικά σημαίνει πουκάμισο. Γιατί επέλεξες γαλλική ονομασία;

Διάβασα την ιστορία του πουκαμίσου κι ενθουσιάστηκα. Μέχρι και τα τέλη του 19ου αιώνα, το λευκό πουκάμισο αποτελούσε «προνόμιο» μόνο των ανώτερων κοινωνικών τάξεων. Πουκάμισα με σχέδια και patterns δύσκολα γίνονταν αποδεκτά, ενώ ο συνδυασμός τους με λευκό γιακά δεν είχε το ίδιο κύρος με τον γιακά ενός ολόλευκου πουκαμίσου. Επιπλέον, τη δεκαετία του 1960, ο Yves Saint Laurent εισήγαγε στη γυναικεία γκαρνταρόμπα το αντρικό Tuxedo Smoking μαζί με λευκό πουκάμισο. Ήταν μεγάλη πρωτοπορία για την εποχή. Αυτό το πουκάμισο λοιπόν το ονόμασαν chemise, κι έτσι εμπνεύστηκα την ονομασία του brand μου.

Από πού αντλείς έμπνευση για τα σχέδιά σου;

Διαβάζω περιοδικά και παρακολουθώ τις συλλογές και τα catwalks των μεγάλων οίκων μόδας, ειδικά των Yves Saint Laurent και Valentino.

Kλασικό, γαλάζιο πουκάμισο χωρίς τσέπη και με σκληρό γιακά. Μία all-time classic επιλογή για κάθε άντρα!

Πάμε τώρα στα… του γάμου. Το πουκάμισο είναι από τα πιο βασικά items της εμφάνισης του γαμπρού. Στο Chemise λοιπόν τι επιλογές έχει ένας άντρας για την ημέρα του γάμου του;

Όλα τα πουκάμισα του Chemise είναι custom made, χειροποίητα και φτιαγμένα από ελληνικά υφάσματα υψηλής ποιότητας, με φιλντισένια κουμπιά. Οπότε, σε έναν γαμπρό μπορούμε να προτείνουμε και σχέδιο και ύφασμα, αλλά και διαφορετικά στιλ γιακάδων.

Πόσο καιρό πριν πρέπει να γίνει η παραγγελία και τι ζητούν περισσότερο οι γαμπροί;

Χρειάζονται περίπου 10 ημέρες και μόνο μία πρόβα για το τέλειο γαμπριάτικο πουκάμισο! Οι γαμπροί προτιμούν συνήθως το λευκό πουκάμισο –είναι, άλλωστε, διαχρονική επιλογή–, ενώ, μαζί με τον ράφτη μου, παίρνουν τα μέτρα, διαλέγουν στιλ γιακά και μανικετόκουμπα.

Best seller μπλε πουκάμισο με μάο γιακά και χρυσά κουμπιά από την Gold Collection.

Ένας groom-to-be σε ρωτάει γιατί να επιλέξει Chemise πουκάμισο για την πιο σημαντική ημέρα της ζωής του. Τι απαντάς;

Του απαντώ ότι τα πουκάμισα Chemise έχουν εξαιρετική ποιότητα, σχεδιασμό και αισθητική. Είναι personalized, κατασκευάζονται από ελληνικά υφάσματα και από έναν ράφτη που γνωρίζει πολύ καλά τη δουλειά του, καθώς έχει παράδοση από τον παππού του στο αντικείμενο.

Τι φοράει ο πιο stylish γαμπρός;

Το καλοκαίρι φοράει λινό παντελόνι, λινό σακάκι και πουκάμισο με μάο γιακά. Τον χειμώνα επιλέγει κοστούμι με λευκό πουκάμισο, που έχει γιακά ιδανικό για παπιγιόν, χωρίς όμως να πρέπει απαραίτητα να το φορέσει. Νομίζω πως έτσι είναι πιο μοντέρνο το styling.

Μαύρο πουκάμισο από 100% βαμβάκι, με διπλή μανσέτα. Μπορεί να φορεθεί με ανοιχτή μανσέτα για πιο fashionable εμφανίσεις ή με μανικετόκουμπα για πιο επίσημες περιστάσεις.

Έχεις να μοιραστείς μαζί μας κάποια ιστορία ή ένα όμορφο μήνυμα που έλαβες από newlyweds για τα πουκάμισά σου; Τι feedback παίρνεις από τον κόσμο;

Πολύ συχνά, οι γαμπροί μού λένε ότι τα πουκάμισα Chemise δεν τσαλακώνονται, παρόλο που χορεύουν όλο το βράδυ, αλλά και ότι νιώθουν το δέρμα τους να «αναπνέει», χάρη στο εξαιρετικής ποιότητας βαμβακερό ύφασμα που έχει χρησιμοποιηθεί.

Τι ονειρεύεσαι από εδώ και στο εξής για το Chemise;

Θα ήθελα να συνεχίσω το «ταξίδι» του Chemise δημιουργώντας ίσως ένα σακάκι ή ένα γιλέκο – κάτι πάντως που να έχει σχέση με το πάνω μέρος του σώματος. Κι εύχομαι να μπορέσω να κάνω γνωστό το brand μου και στο εξωτερικό. Ήδη έχω αρχίσει να κάνω κάποιες επαφές.

Κλείνοντας, σε τι λες πάντα «yes, I do»;

Σε ό,τι λαχταρά η καρδιά μου, σε ό,τι αγαπώ και σε όσα με κάνουν να ονειρεύομαι. Το motto μου, άλλωστε, είναι «never stop dreaming».

Yes I Do Note: Βρείτε τα πουκάμισα Chemise της Λίας Μπαρόλα στο ολοκαίνουριο e-shop www.chemise.gr!

INSTAGRAM: @chemise_premium_collection | @barolalia

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙEΣ: BILL PATRICK

 

Διαβάστε αυτό το άρθρο και ακόμα περισσότερα στο νέο τεύχος του Yes I Do

που κυκλοφορεί σε 300 premium σημεία σε όλη την Ελλάδα.

RELATED POSTS