Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 13 Νοεμβρίου στον Κεραμικό, στο Hotel Ermou (Barbarella Athens), μια ξεχωριστή βραδιά με λαμπερούς καλεσμένους, εκπροσώπους του Τύπου και opinion leaders, το #WellaUltimateEvent. H εκδήλωση είχε στόχο την παρουσίαση των νέων λανσαρισμάτων στις κατηγορίες επαγγελματικής περιποίησης μαλλιών & άκρων, styling για όλους και την ανάδειξη του κοινωνικού προσώπου της Wella Company.

O Ιωσήφ Κουτσουλίνης, Head of Marketing της Wella Company καλωσόρισε το κοινό, ενώ μαζί με συναδέλφους της #wellafamily παρουσίασαν:

  • Την Ultimate Repair της Wella Professionals! Περιποίηση επανόρθωσης μαλλιών εμπνευσμένη από την περιποίηση της επιδερμίδας. Λάμψη, δύναμη και απαλότητα – συνολική επανόρθωση εσωτερικά και εξωτερικά σε μόλις 90 δευτερόλεπτα.
Ιωσήφ Κουτσουλίνης, Head of Marketing της Wella Company
  • Μαζί με την Έλλη Πεταλίδου, Senior Brand Manager, παρουσίασαν το Repair Mode από την OPI! Ο 1ος ορός νυχιών, που προσφέρει 99% επανόρθωση της κερατίνης, πιο δυνατά και λεία νύχια, αλλά και το επαναλανσάρισμα της σειράς Nail Envy και Nail Envy Color για ενδυνάμωση και χρώμα. –Έλλη Πεταλίδου, Senior Brand Manager
  • Μαζί με την Ιωάννα Παλαιοξάρη, Brand Manager, σύστησαν στο κοινό τη νέα σειρά LuxeBlond του System Professional! Μια ολοκληρωμένη σειρά από το κομμωτήριο μέχρι το σπίτι που καλύπτει τις βασικές ανάγκες περιποίησης για όλους τους τύπους ξανθών μαλλιών, προσφέροντας βαθιά επανόρθωση και εξουδετέρωση των ζεστών τόνων.
  • Τη νέα ταυτότητα της σειράς styling Wellaflex! Ένα sneak peek από το επερχόμενο επαναλανσάρισμα και τα νέα προϊόντα του brand που καλύπτουν τις ανάγκες hairstyling του ανδρικού κοινού.
Βασιλική Κάπαρη, Associate Director, People Business Partner της Wella Company (αριστερά) | Γεωργία Παράσχου, Founder & CEO Humanity Greece (δεξιά)

Ξεχωριστή στιγμή της βραδιάς ήταν η παρουσίαση της κοινωνικής συνεργασίας Wella Company x Humanity Greece από τις Βασιλική Κάπαρη, Associate Director, People Business Partner της εταιρείας, και Γεωργία Παράσχου, Founder & CEO της εθελοντικής οργάνωσης. Παρουσίασαν τους κοινούς στόχους δράσης για το ημερολογιακό έτος 2024. Οι βασικοί πυλώνες περιλαμβάνουν τη στήριξη οικογενειών σε ανάγκη πανελλαδικά, την παροχή μηνιαίων πακέτων προϊόντων προσωπικής φροντίδας, τη μηνιαία κάλυψη των λειτουργικών εξόδων του Εθελοντικού Συντονιστικού Κέντρου, την εβδομαδιαία σίτιση περισσότερων από 250 άστεγων συμπολιτών εντός Αττικής, και τη διατήρηση της 24ωρης Γραμμής Ενημέρωσης και Καθοδήγησης.

Η λαμπερή βραδιά κορυφώθηκε με το exclusive Dj set των Playmen, με ηλεκτρονικό και dance ρυθμό, συνοδευόμενο από τη μοναδική φωνή της ανερχομένης performer Klavdia.

Η Wella Company πρεσβεύει ότι η εικόνα καθενός μας είναι μια δήλωση και ένα πλήρες φάσμα έκφρασης που αντιπροσωπεύει κάθε άνθρωπο και έχει τη δύναμη να δηλώσει την ξεχωριστή και μοναδική αλήθεια του. Όπως το κόκκινο χρώμα, ενσαρκώνει το πάθος και τη δύναμη της αναζωογόνησης. Όπως η οικογένεια, φέρνει ζεστασιά, εμπιστοσύνη και αίσθημα του ανήκειν. Έτσι όλοι μαζί γιορτάζουμε το θάρρος για αλλαγή και τη μαγεία που δημιουργείται από αυτό.

RELATED POSTS