Παράδοση, πάθος και καινοτομία χαρακτηρίζουν την εταιρεία Crispo, που συνδυάζει μοναδικά το παραδοσιακό στοιχείο-άλλωστε η ιστορία της ξεκινάει το 1890-με τις πιο μοντέρνες μεθόδους παραγωγής. Δίνει στα κουφέτα μια εντελώς καινούρια διάσταση, δημιουργώντας νέα, παγκόσμια trends και προσφέροντας στα ζευγάρια την ευκαιρία να εκπλήξουν τους καλεσμένους τους στις πιο σημαντικές στιγμές της ζωής τους! Συναντήσαμε τον Marketing Director της Relkon Hellas, επίσημης αντιπροσώπου της Confetti Crispo στην Ελλάδα, τον κ. Παντελή Τασελαρίδη και μας μύησε στα γλυκά «μυστικά» της Crispo!

O Marketing Director της Relkon Hellas, επίσημης αντιπροσώπου της Confetti Crispo στην Ελλάδα, κ. Παντελής Τασελαρίδης.

Κύριε Τασελαρίδη, παρουσιάστε μας τα κουφέτα Crispo με λίγα λόγια!

Από την ίδρυσή της το 1890, η Confetti Crispo κατάφερε να εδραιωθεί στην Ιταλία αλλά και παγκοσμίως ως κορυφαίος παραγωγός κουφέτων και σοκολάτας. Για τέσσερις γενιές, εργάστηκε με ενθουσιασμό και αφοσίωση, με αποτέλεσμα να διαθέτει σήμερα δύο μονάδες παραγωγής, συνολικής επιφάνειας 20.000 τ.μ., με παραγωγική ικανότητα 47 τόνων καθημερινά. Αυτήν τη στιγμή είναι ο μοναδικός παραγωγός κουφέτων με μηδενικό περιβαλλοντικό αντίκτυπο, καθώς οι συνολικές ανάγκες της παραγωγής σε ενέργεια καλύπτονται από τη συμπαραγωγή ατμού και νερού. Η αυστηρή επιλογή πρώτων υλών σε συνδυασμό με την τεχνογνωσία που πέρασε από γενιά σε γενιά οδήγησα στη δημιουργία εξαιρετικών προϊόντων και νέων τάσεων. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Confetti Crispo ήταν η πρώτη εταιρεία που δημιούργησε κουφέτα σοκολάτας με γεύσεις, αλλά και εκείνη που έκανε την επανάσταση δημιουργώντας το Ciocopassion, το πρώτο κουφέτο με πυρήνα λευκής σοκολάτας αντί για αμύγδαλο. Πρόκειται για ένα κουφέτο με πολύ λεπτή επίστρωση ζάχαρης το οποίο λιώνει στο στόμα με αποτέλεσμα να αναδεικνύεται η πλούσια γεύση του.

Κουφέτα Ciocopassion

Το μυστικό επιτυχίας της Crispo φαίνεται πως κρύβεται στην αδιαμφισβήτητη ποιότητα, τον επαγγελματισμό και την πρωτοτυπία! Εσείς, ποια άλλα χαρακτηριστικά θα προσθέτατε στην εταιρεία-σταθμό στην παραγωγή κουφέτου;

Ευαισθητοποίηση. Η Crispo πρώτη μετέτρεψε τη γραμμή παραγωγής της και δημιούργησε κουφέτα χωρίς γλουτένη, ακολουθώντας τη διατροφική τάση της εποχής.

Μοναδικότητα. Χάρη στην τεχνογνωσία που διαθέτει, μπορεί να δημιουργεί προϊόντα μοναδικά στο είδος τους όπως το Cioco Star, ένα κουφέτο σε σχήμα αστεριού, και στη συνέχεια το Ciocosoft, με πυρήνα από ρευστή πραλίνα.

Ποια είναι τα δικά σας αγαπημένα κουφέτα από την ατελείωτη συλλογή της Crispo;

Δύσκολη ερώτηση! Τι να πρωτοδιαλέξεις; Θα έλεγα ότι η σειρά Snob είναι η αγαπημένη μου. Ο συνδυασμός βελγικής σοκολάτας, καβουρντισμένου αμύγδαλου εξαιρετικής ποιότητας, λεπτής επίστρωσης ζάχαρης και ακριβών αρωμάτων δημιουργούν έναν ευφάνταστο συνδυασμό. Ξεχωρίζω ιδιαίτερα τη γεύση crème brûlée η οποία παραπέμπει στο φημισμένο γαλλικό γλυκό.

Κουφέτα Snob crème brûlée

Η Crispo έφερε στην Ελλάδα τη σειρά Ciocosoft. Κουφέτα με απαλή και κρεμώδη γέμιση, που κρύβει μοναδικές γεύσεις όπως μους βερίκοκο, φρούτα του δάσους και crème caramel! Γιατί αυτή η σειρά έχει ενθουσιάσει τόσο τους μελλόνυμφους;

Η σειρά Ciocosoft πραγματικά είναι μια επανάσταση! Αφενός γιατί είναι το μοναδικό κουφέτο με ρευστή και βελούδινη γέμιση, αφετέρου για την ιδιαιτερότητα των χρωμάτων. Σε ένα μόνο κουτί περικλείονται 5 διαφορετικές αποχρώσεις με 5 διαφορετικές γεύσεις, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα για δημιουργία ξεχωριστών candy bars. Τι καλύτερο θα μπορούσαν να επιλέξουν οι μελλόνυμφοι για να ευχαριστήσουν τους καλεσμένους τους;

Κουφέτα Ciocosoft Pink

Ποια κουφέτα Crispo πρέπει να περιλαμβάνει οπωσδήποτε το candy bar ενός γάμου;

Οι σειρές Ciocopassion και Snob αποτελούν must για ένα candy bar γάμου. Η ατελείωτη ποικιλία γεύσεων, οι περισσότερες από τις οποίες βασίζονται σε ιταλικά γλυκά όπως tiramisu, stracciatella, gianduja, panna cotta, ικανοποιεί και τον πιο απαιτητικό καλεσμένο. Δε θα πρέπει βέβαια να απουσιάζει και η τριπλή σοκολάτα για τους chocoholics! Να επισημάνουμε εδώ ότι η Crispo ήταν εκείνη που δημιούργησε τη μόδα της confettata, δηλαδή τη διακόσμηση ενός τραπεζιού με γυάλες που περιέχουν κουφέτα σε διάφορες γεύσεις.

Και ποια κουφέτα είναι meant to be για βαπτίσεις;

Η σειρά Krixi αποτελεί τη Νο. 1 τάση για βαπτίσεις. Τα έντονα χρώματα, ο τραγανός πυρήνας δημητριακών και η πλούσια σοκολάτα γάλακτος ξετρελαίνουν μικρούς και μεγάλους. Τα τελευταία χρόνια παρουσιάσαμε τα Krixi Splash, που έχουν γεύση φράουλα και στο εξωτερικό τους ροζ και γαλάζιες πιτσιλιές. Πρόκειται για έναν τραγανό, φραουλένιο πειρασμό!

Η Crispo ανήκει στη μεγάλη οικογένεια της Relkon. Πόση σημασία έχει να υπάρχει μια οικογενειακή επιχείρηση με εμπειρία και ιστορία πίσω από ένα τέτοιο brand και ποιος ο δικός σας ρόλος στην επιχείρηση;

Η οικογένειά μας δραστηριοποιείται στον τομέα της σοκολάτας και των ζαχαρωδών από το 1987, έχοντας δημιουργήσει και διαχειριστεί όλα αυτά τα χρόνια πάρα πολλά προϊόντα από διάσημους οίκους της Ευρώπης. Οι αξίες μας, η εργατικότητα και η διάθεση για εξέλιξη ήταν οι βασικοί πυλώνες πάνω στους οποίους στηρίζονταν πάντα όλες οι ενέργειές μας για την καθιέρωση νέων τάσεων στην αγορά. Από το 2006 έχουμε επεκτείνει τους ορίζοντές μας και στις αγορές του εξωτερικού, με παρουσία αυτήν τη στιγμή σε πάνω από 30 χώρες στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Ασία. Μάλιστα, τη χρονιά που μας πέρασε βραβευτήκαμε με τον τίτλο Diamonds of the Greek Economy ως μία από τις 500 πιο δυναμικές επιχειρήσεις. Ο δικός μου ρόλος στην επιχείρηση είναι η χάραξη της στρατηγικής marketing και εμπορικής πολιτικής για όλα τα προϊόντα μας. Στη σύγχρονη εποχή της τεχνολογίας είναι απαραίτητο να χρησιμοποιούνται όλα τα διαθέσιμα μέσα για την προώθησή τους. Σαν Crispo, έχουμε καταφέρει σήμερα να έχουμε την πιο δημοφιλή σελίδα στα social media, με πληθώρα σχολίων από τους καταναλωτές για τις αγαπημένες τους γεύσεις. Η τεχνογνωσία και η εμπειρία που έχουμε αποκτήσει όλα αυτά τα χρόνια σαν οικογένεια είναι και ο λόγος που κορυφαία brands στον χώρο τους όπως η Crispo μάς εμπιστεύονται τα προϊόντα τους για να τα διαθέσουμε στην ελληνική αγορά.

Σε τι λέτε πάντα Yes I Do;

Yes I Do λέω πάντα στην καινοτομία, την πρωτοτυπία και την καλή ποιότητα. Θεωρώ ότι είναι τα βασικά συστατικά για να μπορέσει ένας οργανισμός να εξελιχθεί και να διακριθεί στις πολύ ανταγωνιστικές αγορές, τόσο της Ελλάδας όσο και του εξωτερικού. Αυτό προσπαθούμε να κάνουμε και με τα κουφέτα Crispo, να προσφέρουμε πρωτότυπες γεύσεις και επιλογές στους καταναλωτές για να εκπλήξουν ευχάριστα τους καλεσμένους στις πιο σημαντικές στιγμές της ζωής τους.

Διαβάστε αυτό το άρθρο και ακόμη περισσότερα στο νέο τεύχος του Yes I Do που κυκλοφορεί σε 300 premium σημεία σε όλη την Ελλάδα.

yes-i-do-crispo.jpg

Διαβάστε επίσης…