Φωτογραφίες μοναδικές που αποτυπώνουν τα συναισθήματα της ευτυχίας και της χαράς. Λήψεις με έντονο το timeless χαρακτηριστικό. Η ομάδα της colorstories+thekid σε κάθε της δουλειά μας εκπλήσσει ευχάριστα. Αυτή τη φορά βάλαμε δύσκολα στην «ψυχή» της ομάδας τον Νικηφόρο να μας αφηγηθεί μέσα από τη δική του ματιά, το πώς βίωσαν σε έναν καλοκαιρινό γάμο στην Λευκάδα, την προετοιμασία του οι πιο χαριτωμένες υπάρξεις του, τα παρανυφάκια!

Yes I do Nikiforos 5

Οι φωτογραφίσεις της ομάδας μου στη Λευκάδα μοιάζουν κάθε φορά με μικρές ταινίες που χαιρόμαστε να βλέπουμε ξανά και ξανά – μικρά road-movies σε θερινό σινεμά. Η αγάπη μας για τον τόπο, η αλλαγή που φέρνει το Ιόνιο και βέβαια η διαδρομή – τα χιλιόμετρα Ελλάδας μέχρι να φτάσεις στο νησί. Να ξεκινήσεις νωρίς για να δεις τη Ναύπακτο με απόγευμα, και να ταξιδεύεις μπλε μετά το Μεσολόγγι. Και αν καμιά φορά έχεις χρόνο, πήγαινε από Δεσφίνα και Γαλαξίδι να δεις τις στροφές που τρελαίνουν τα αγόρια.

Yes I do Nikiforos 10

Yes I do Nikiforos 8

Yes I do Nikiforos 4

Μαζί μου η Λούς με τα γλυκά της, η Θάλεια, και ο Γιάννης στο τιμόνι του μίνιβαν με τις εξωτερικές κάμερες για τα πλάνα της διαδρομής. Κόντρα στην παράδοση μας δεν σταματήσαμε Αμφιλοχία για φαγητό. Να προλάβουμε το βράδυ στο νησί και να ξαναδούμε το σχεδιασμό μας με μπύρα στο χέρι. Η ζωή όμως αποφασίζει μόνη της και εκπλήσσει, γιατί την επόμενη μέρα στο πανέμορφο Ionian Blue Resort, την παράσταση έκλεψαν η Σοφία και η φίλη της η Δέσποινα, οι μικρές δεσποινίδες-στολίδια της ημέρας, από την προετοιμασία της νύφης ακόμα. Τα σαΐνια!

Yes I do Nikiforos 6

Yes I do Nikiforos 9

«…Είμαστε στο νησί του γαμπρού! γυρίζαμε όλο το πρωί – μαγαζιά, πάρκο, και παγωτό στην κεντρική πλατεία, αμέ! Μετά μαζευτήκαμε στο δωμάτιο της Μαρίας –  είναι η αδελφή της μαμάς και  παντρεύεται σήμερα! Ευτυχώς ήρθε από νωρίς και η Δέσποινα- η φίλη μου ξέρεις, παρανυφάκι και αυτή – γιατί σε λίγο έφτασαν όλοι… κόσμος…!

Yes I do Nikiforos 3

Τα κορίτσια βάφονται, φτιάχνουν τα μαλλιά τους , ήρθαν οι ξαδελφούλες από τη Θεσσαλονίκη, και μετά οι φίλες της θείας από το σχολείο και τη δουλειά,  ο παππούς, η γιαγιά…

Και ξέρεις και ποιος άλλος ήρθε πριν από όλους; Οι φωτογράφοι! Πώς γίνεται όμως να πηγαίνουν συνέχεια στο ρυθμό της μουσικής; Βγαίνουν φωτογραφίες έτσι; Δεν ξέρω!

Α ναι!  Έχουμε μουσική, δυνατά… σαν πάρτυ είναι!

Yes I do Nikiforos 7

Λοιπόν με τη σειρά:

Να κάνουμε μπάνιο – τώρα!

Να σιδερώσουμε λίγο, δηλαδή η μαμά, τα φορέματά μας

…και να τα βάλουμε επιτέλους!

Αμέσως μετά τη θεία να φτιάξουμε τα μαλλιά μας (έχουμε και στεφανάκι!)

Να παίξω λίγο με τη Δέσποινα (έχουμε να τα πούμε καιρό…)

Να βγάλουμε φωτογραφίες στην πισίνα του δωματίου (!)

(έχω και άλλη ερώτηση; άλλο πράγμα οι φωτογραφίες και άλλο τα πορτραίτα; Εγώ λέω το ίδιο- αλλά δεν είμαι και σίγουρη)

Yes I do Nikiforos 1

Πεινάω κιόλας.. άντε πάμε να μην αργήσουμε! Ξέχασα, πρέπει να κατέβουμε πρώτα εμείς με τη μαμά στο σκάφος και αμέσως μετά να έρθει η Μαρία. Πω, πω…τι όμορφη που είναι όταν φθάνει στην προβλήτα; Και ο παππούς!

Άντε, να ξεκινήσουμε…

Yes I do Nikiforos 2

Ήρθαμε από χθες σε ένα νησί με αυτοκίνητο (αυτό πως γίνεται;) και για να πάμε στην εκκλησία πρέπει να πάρουμε σκάφος. Παράξενα πράγματα… Αλλά περνάμε όμορφα και οι φωτογράφοι είναι παντού και μας χαμογελούν. Σε  μένα!

Σαν να είμαστε σε ταινία, αλλά να είμαστε εμείς οι ίδιοι, ο εαυτός μας! Τέλεια! Γίνεται! Έχουμε διακοπές πριν ακόμα τελειώσει το σχολείο – Είναι γιορτή!..»

Colorstories logo - high res - black

Website: www.colorstories.gr

E-mail: colorstories@gmail.com

Facebook: colorstories+thekid

Τηλέφωνο: 210 8104084 | 6977122721

Επιμέλεια κειμένου: Αργυρώ Γιακούμα

Photos: colorstories+thekid by Nikiforos

Διάβασε αυτό το άρθρο και πολλά ακόμα άρθρα στο 5ο τεύχος του Yes I Do free press, το οποίο θα βρεις σε 250 σημεία σε όλη την Ελλάδα!