Με νέες, απόλυτα καλοκαιρινές και ανανεωμένες βιτρίνες, καλωσορίσαμε το καλοκαίρι σε ένα μοναδικό PR event στα πολυκαταστήματα notos, μια από τις μεγαλύτερες αλυσίδες πολυκαταστημάτων, με πολυετή πορεία στην ελληνική αγορά, στο χώρο της μόδας αλλά και της ομορφιάς. Η εκδήλωση διεξήχθη την Τετάρτη 22 Ιουνίου, στον 5 ο όροφο του πολυκαταστήματος, που βρίσκεται στην καρδιά της Αθήνας, στη συμβολή των οδών Σταδίου και Αιόλου. Παρευρέθηκαν εκπρόσωποι του Τύπου, Influencers και δεν έλειψαν λαμπερές παρουσίες από το χώρο της μόδας και της ομορφιάς.


Οι νέες, καλοκαιρινές βιτρίνες με εντυπωσιακά 3D παγωτά και έντονα καλοκαιρινά στοιχεία, γεμάτες fun, pop, neon επιγραφές, έδωσαν ζωντάνια και μια cool διάθεση στο event. Οι καλεσμένοι περιηγήθηκαν στα νέα fashion corners του πολυκαταστήματος και γνώρισαν από κοντά όλα τα τελευταία summer beauty, fashion & home trends των μεγάλων και ανερχόμενων brands. Στο event οι καλεσμένοι απόλαυσαν τα premium ελληνικά αναψυκτικά Three Cents, ενώ γεύτηκαν δροσερά παγωτά.

Νάνσυ Παπαδημητρίου, Μυρτώ Κάζη, Μιχάλης Κούβελας, Μάνια Μπούσμπουρα


«Καλωσορίζουμε το καλοκαίρι στα notos, με νέες fashionable βιτρίνες, pop διάθεση, καλοκαιρινό ύφος και έντονο χρώμα. Το  αναπτυσσόμενο portfolio των πολυκαταστημάτων notos και η ένταξη των πιο fashionable brands σε Ομορφιά, Μόδα & Σπίτι δίνουν ένα εύρος επιλογών στον καταναλωτή μας προσφέροντας αυτή την αγοραστική εμπειρία της οποίας το επίκεντρο είναι ο πελάτης μας», δήλωσε
χαρακτηριστικά η Ζωή Πυθαρούλη, Marketing & Communications Director, notos Department Stores.

Ζωή Πυθαρούλη, Ευφροσύνη Πολυζώη

Επιπλέον, τοποθετήθηκαν στις βιτρίνες της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης QR codes, τα οποία οδηγούν σε αντίστοιχη σελίδα στο notos.gr και στις οποίες εμφανίζονται τα προϊόντα που εμπεριέχονται στις βιτρίνες κάθε πολυκαταστήματος, δίνοντας την ευκαιρία σε κάποιον περαστικό που δεν έχει χρόνο στη διάθεσή του ή στην περίπτωση που είναι κλειστό το πολυκατάστημα ή για οποιονδήποτε άλλο λόγο, να σκανάρει και να πραγματοποιήσει ηλεκτρονικά την αγορά του. Ενώ, το επόμενο διάστημα αναμένεται να τοποθετηθούν αντίστοιχα QR codes και στις βιτρίνες των πολυκαταστημάτων Πειραιά και Καλαμάτας. Η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί άλλη μία δράση στην κατεύθυνση του omni channel.

Η εκδήλωση υπενθύμισε ότι τα πολυκαταστήματα notos απαντάνε και ικανοποιούν όλα τα «θέλω» των καταναλωτών, με ανανεωμένους χώρους και μάρκες, χαρίζοντας την απόλυτη εμπειρία shopping. Προσελκύουν νέα ανερχόμενα και περισσότερα brands που εξυπηρετούν τις ανάγκες εύρους ηλικιών και προτιμήσεων προσφέροντας μοναδικές προσφορές και προνόμια.

Με μια βόλτα σας εκεί θα διαπιστώσετε ότι και εμείς! Πως είναι ο απόλυτος προορισμός shopping, η κορυφαία σας επιλογή για να φτιάξετε το σπίτι σας όπως ονειρεύεστε, ή να δημιουργήσετε τη δική σας πλούσια και αξιοζήλευτη λίστα γάμου!

IG: notosofficial, FB: notosGreece & YouTube: notosofficial

Web: www.notos.gr

RELATED POSTS

Λίστα Γάμου: Οι 8+1 άκρως απαραίτητες συσκευές Miele!

Γεύση από το μέλλον με τη σιγουριά του παρελθόντος

Η νέα λίστα γάμου: 5+1 ιδέες για δώρα γάμου απόλυτα σύγχρονα και στα μέτρα σας

Πείτε μας τι χρειάζεστε, να σας πούμε πού να απευθυνθείτε.