Το project «οργανώνω τον γάμο μου ενώ δουλεύω 12 ώρες την ημέρα» μοιάζει ακατόρθωτο. Και μάλιστα, συμβαίνει στις περισσότερες νύφες του 2019. Για τον λόγο αυτό, αποφασίσαμε να βρούμε τρόπους ώστε το project «εργαζόμενη νύφη» να είναι απολύτως επιτυχημένο!

1. Σκεφθείτε από την αρχή τι θέλετε από τον γάμο σας. Μην αλλάζετε συνεχώς concept, ύφος, μέρος και φιλοσοφία. Καταλήξτε στο τι θέλετε και αρχίστε να οργανώνεστε. Αποφασίστε αν θα καλέσετε τους συναδέλφους σας από το γραφείο κι αν δεν τους συμπεριλάβετε τελικά στη λίστα των καλεσμένων σας, τότε μην τους μιλάτε ασταμάτητα για τις wedding σκέψεις και εκκρεμότητες που έχετε.

2. Ξεκινήστε ένα online excel, πάρτε ένα wedding τετράδιο, βρείτε το μέσο που σας βολεύει και καταγράψτε τα πάντα. Από τα πιο σημαντικά μέχρι τα πιο μικρά. Έχετέ το μαζί σας στο γραφείο γιατί μπορεί την ώρα που λύνετε ένα σημαντικό εργασιακό πρόβλημα να σας έρθει ως επιφοίτηση η λύση για εκείνο το θέμα που είχατε με τη μεταφορά των λουλουδιών!

3.  Μοιράστε εκκρεμότητες (ή αρμοδιότητες). Ναι, οι φίλες σας, η μαμά σας, η wedding planner σας είναι εκεί για να σας βοηθήσουν. Εξηγήστε τους τι θέλετε ακριβώς και θα το κάνουν με όλη τους την καρδιά. Αν εσείς δουλεύετε από τις 8 το πρωί ως τις 9 το βράδυ, τότε σίγουρα χρειάζεστε βοήθεια!

4. Δείτε τον γάμο σας ως ένα διάλειμμα από τη δουλειά και όχι ως μια ακόμα απαιτητική υποχρέωση. Επιλέξτε να ασχολείστε με την οργάνωση του γάμου στον ελεύθερο χρόνο σας, για παράδειγμα στο μεσημεριανό διάλειμμα για φαγητό και όχι παράλληλα με άλλα αγχωτικά project του γραφείου. Ξεχωρίστε στο μυαλό σας τη δουλειά από τον γάμο.

ergazomeni-nifi-yes-i-do.jpg

5. Όταν δείτε ότι έχετε συμπτώματα που σας θυμίζουν πολύ την πίεση της δουλειάς, κάντε ένα step back. Ο γάμος είναι το πιο όμορφο project της ζωής σας και δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να σας δημιουργεί άγχος.

6. Όταν αποφασίσετε ότι ήρθε η ώρα να ασχοληθείτε με τον γάμο, κλείστε το κινητό. Και τα mail σας. Είναι η στιγμή που πρέπει να προσηλωθείτε, να οραματιστείτε, να ονειρευτείτε και φυσικά να οργανωθείτε. Κανένα emergency call από το γραφείο δεν πρέπει να σας ταράξει.

7. Μην πείτε ψέματα στο αφεντικό σας. Το «είμαι άρρωστη δεν θα έρθω» και το ταυτόχρονο insta story της κολλητής σας από την πρόβα νυφικού δεν έκανε καλό σε καμία εργαζόμενη νύφη… Οι άδειες άλλωστε δεν είναι μόνο για λόγους υγείας. Μπορούμε να τις πάρουμε και για λόγους… ευτυχίας!

8. Αν, παράλληλα με τη δουλειά σας, έχετε ανοιχτά στο desktop καμιά 20αριά pinterest boards, είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ φυσιολογικό! Σιγουρευτείτε όμως ότι δεν σας βλέπει κάποιος συνεργάτης σας ή, ακόμα χειρότερα, το αφεντικό σας. Κλείστε όλα τα tabs φεύγοντας από το γραφείο και πού και πού καθαρίστε το history σας!

9. Αξιοποιήστε κάθε ελεύθερο 5λεπτο. Μπορεί στο παρελθόν σε εκείνα τα πεντάλεπτα να σκρολάρατε χαλαρές στο feed του Instagram, τώρα όμως έχετε 300 πολύ σημαντικά δευτερόλεπτα για να κάνετε εκείνο το τηλεφώνημα στον ιδιοκτήτη του wedding location, να μιλήσετε με τον wedding planner σας για τα προσκλητήρια, να καλέσετε τον ανθοπώλη για να συμφωνήσετε τελικά στο χρώμα των λουλουδιών. Κανείς δεν μπορεί να πιστέψει τι μπορεί να κάνει μια μέλλουσα νύφη μέσα σε 5 λεπτά!

10. Την ημέρα του γάμου αφήστε το γραφείο στη θέση του! Μακριά! Κανένα mail ή τηλεφώνημα δεν μπορεί τώρα να απαντηθεί και φυσικά δεν μπορεί να διαταράξει το υπέροχο κλίμα της ημέρας!

ergazomeni-nifi-yes-i-do.jpg

Διαβάστε αυτό το άρθρο και ακόμη περισσότερα στο νέο τεύχος του Yes I Do που κυκλοφορεί σε 300 σημεία σε όλη την Ελλάδα

Διαβάστε επίσης…

Cinema Wedding Lessons

20 ερωτήσεις που πρέπει να κάνετε στον χώρο του wedding party!

Groom’s Beauty Files: Τα απαραίτητα για το σωστό grooming από τον Σπύρο Σαββίνο.