Από τον Παναγιώτη Κούστα

Exclusive προϊόντα ομορφιάς για άνδρες και γυναίκες και make-up brands που λαμβάνουν υπόψη τη διαφορετικότητα και τη μοναδικότητα των καταναλωτών εγγυώνται την επιτυχία κάθε wedding εμφάνισης.

Photo: Gwedd Fotografia by George Bouzakis

Sephora Χ Yes I Do – μια συνεργασία που έχει αποδειχθεί πολύ δυνατή. Ποιος είναι αυτήν τη φορά ο ρόλος της Sephora στο Yes I Do Catwalk by ghd; 

Ο ρόλος των Sephora είναι να διαφοροποιεί πάντα τη μοναδικότητα της ομορφιάς και να την επικοινωνεί δυνατά μέσω προσώπων -γυναικών και ανδρών- στην καθημερινότητά τους ή μέσα από μοναδικά, θεματικά events όπως το φετινό Yes I Do Catwalk by ghd!

Πιο συγκεκριμένα, τι θα δούμε στο Yes I Do Catwalk by ghd σε επίπεδο make-up;
Οι make-up artists που θα συμμετάσχουν σε αυτό, χρησιμοποιώντας τα brands των Sephora, θα δημιουργήσουν και θα παρουσιάσουν σε επίπεδο μακιγιάζ το Great Gatsby unique spirit, σεβόμενοι απόλυτα όχι μόνο την ιδιαιτερότητα του concept, αλλά και τη μοναδικότητα κάθε προσώπου που θα περπατήσει στο catwalk.

«Δε θέλω ρεαλισμό, θέλω μαγεία» λέει η Blanche DuBois στο θεατρικό έργο Λεωφορείον ο Πόθος του Tennessee Williams. Τα καλλυντικά δίνουν στις γυναίκες αυτήν τη μαγεία που επιθυμούν;
Δε δίνουν την εξωπραγματική μαγεία. Δίνουν την ένταση, το εύρος και τη δυναμική στην οποία μπορεί να φθάσει μια γυναίκα και επικοινωνούν τη μοναδικότητά της. Αυτή είναι η πραγματική μαγεία των προϊόντων περιποίησης που σέβονται το κοινό τους και δεν πρέπει να το ξεχνάμε.

Είναι παγίδα να κάνω αυτήν την ερώτηση στη marketing director των Sephora, αλλά θα εκτιμούσα μια ειλικρινή απάντηση. Τα καλλυντικά βελτιώνουν περισσότερο την εξωτερική μας εμφάνιση ή την ψυχολογία μας;
Ας μην μπερδευόμαστε, η ψυχολογία και η εξωτερική εμφάνιση δεν είναι έννοιες απόλυτα αλληλένδετες! Υπάρχουν πάντα κάποιοι ρόλοι τους οποίους πρέπει να φέρουμε εις πέρας που δε συνάδουν όλες τις φορές με το πώς νιώθουμε μέσα μας. Και δεν υπάρχει κανένα καλλυντικό που να μπορεί να βελτιώσει την ψυχολογία μας, παρά μόνο πρόσκαιρα. Το να περιποιηθούμε τον εαυτό μας θα μας κάνει να νιώσουμε μοναδικές μόνο για όσο διαρκέσει η περιποίηση. Αντιθέτως, θα σας πω ότι η ψυχολογία μπορεί να δώσει στον άνθρωπο το καλύτερο make-up και face care effect! Και θα καταλάβετε περισσότερα για το τι εννοώ μέσα στο 2020, μια χρονιά-ορόσημο για τα Sephora!

Ποια από τα best-sellers των Sephora είναι απαραίτητα στη νύφη, την κουμπάρα και τις καλεσμένες σε έναν γάμο του 2020;
Όποτε μου κάνουν αυτήν την ερώτηση, απαντάω πως είναι εξαιρετικά δύσκολο να διακρίνω κάποια συγκεκριμένα items, λόγω της μοναδικότητας τόσο των προϊόντων όσο και των brands – όλα σχετίζονται με τις ιδιαιτερότητες κάθε επιδερμίδας. Το σίγουρο είναι ότι τόσο τα exclusive face care brands -γιατί η περιποίηση της επιδερμίδας πριν από οποιοδήποτε make-up είναι must- όσο και τα make-up brands που διατίθενται στο δίκτυο καταστημάτων μας αλλά και online έχουν επιλεγεί με δεδομένες τη διαφορετικότητα και τη μοναδικότητα κάθε σύγχρονου καταναλωτή και καταναλώτριας. Εκείνοι, βέβαια, έχουν πάντα την ευκαιρία να απευθυνθούν για προσωποποιημένες συμβουλές στην εξειδικευμένη, high caliber, ομάδα beauty experts των καταστημάτων μας.

Η ομορφιά και η περιποίηση είναι αποκλειστικά γυναικεία υπόθεση;
Όχι!

Γιατί, γενικά, μιλάμε όλο για γυναίκες, αλλά υπάρχουν και οι άνδρες που πρέπει να προσέξουν την εμφάνισή τους. Πείτε μας τα κορυφαία men’s grooming προϊόντα που πρέπει να βάλει στη shopping list του ο γαμπρός;
Πρέπει οπωσδήποτε να βάλει προϊόντα περιποίησης προσώπου! Πλέον, υπάρχουν πολλές προτάσεις σε face care-κρέμες, cleansing gels ή foams, scrubs, μάσκες ενυδάτωσης, λάμψης, καθαρισμού ή αντιγήρανσης-, τόσο εξειδικευμένες για την ανδρική επιδερμίδα όσο και unisex. Εννοείται ότι πρέπει να βάλει το άρωμά του, ιδανικά και το body lotion. Σε make-up, το μόνο που εγώ προσωπικά θα πρότεινα -εάν ο ίδιος αισθάνεται άνετα με αυτό- είναι η χρήση ενός concealer, για να κρύψει κάποια ατέλεια που τυχόν τον ενοχλεί.

Διαβάστε αυτό το άρθρο και ακόμη περισσότερα στο νέο τεύχος του Yes I Do που κυκλοφορεί σε 300 premium σημεία σε όλη την Ελλάδα. 

yes-i-do-jpegs_61.jpg

Διαβάστε επίσης…

Sparkle like you mean it with Sephora

Η Sephora υπογράφει τον οδηγό περιποίησης για απαιτητικούς grooms-to-be, προτείνοντας 4 απλά βήματα!

Happy Frosted Christmas | Πήγαμε στο χριστουγεννιάτικο event των SEPHORA