O Justin Warshaw είναι CEO του Justin Alexander και ανήκει στην τρίτη γενιά της οικογένειας που έχει αναλάβει τον πλέον καταξιωμένο και επιδραστικό οίκο νυφικών που λατρεύουν οι νύφες σε όλο τον κόσμο. Ενόψει του Υes Ι Do Catwalk by System Professional, μας ξεναγεί στην ιστορία του κορυφαίου bridal brand, που ξεκίνησε από τη Νέα Υόρκη για να κατακτήσει Αμερική και Ευρώπη, μας αποκαλύπτει τις πιο hot αλλαγές στον χώρο των νυφικών καθώς και την ανυπέρβλητη δύναμη του κλασικού.

Πείτε μας για την ιστορία πίσω από το brand Justin Alexander

Αυτή η εταιρεία δημιουργήθηκε από τη γιαγιά μου, Sherley, και τον παππού μου, Ted. Γνωρίστηκαν ακριβώς πριν από τον πόλεμο. Όταν ξεκίνησε, ενώ αλληλογραφούσαν, σκέφτηκαν να ανοίξουν μια επιχείρηση μαζί. Έτσι, μετά τον πόλεμο, «γεννήθηκε» η εταιρεία νυφικών αξεσουάρ T&G. Εκείνος ήταν χαρισματικός και γοητευτικός. Εκείνη, ευφυής και δυναμική, συμμετείχε και η ίδια στην κατασκευή πολλών κομματιών στο εργαστήριό τους στο Μπρούκλιν, στη Νέα Υόρκη. Όταν ανέλαβαν τα ηνία οι επόμενες γενιές της οικογένειας, ένας από τους κληρονόμους είχε την εξαιρετική ιδέα, στις αρχές των ‘80s, να στρέψουν την προσοχή τους από τα αξεσουάρ στα νυφικά φορέματα. Ήταν ένα γιγαντιαίο κεφάλαιο στην ιστορία μας. Κυριολεκτικά γεννήθηκα μέσα στην εταιρεία, στην τρίτη γενιά της. Ανέκαθεν με ενδιέφερε το αντικείμενό της, παρόλο που δεν έκανα ποτέ σπουδές μόδας. Από πολύ μικρή ηλικία με είχε γοητεύσει ιδιαίτερα η επιχειρηματική πλευρά της. Άρχισα να δουλεύω στο μάρκετινγκ και μετά συμμετείχα στον σχεδιασμό συλλογών αλλάζοντας εντελώς τον τρόπο με τον οποίο κάναμε τις φωτογραφίσεις μας. Έμαθα πολλά για τις προτιμήσεις της αγοράς, τις τάσεις, τη μόδα και όλα όσα κάνουν μια νύφη να αισθάνεται όμορφα την ημέρα του γάμου της.

Πώς αντεπεξέρχεστε στην ευθύνη του να είστε ένα από τα πιο επιδραστικά wedding brands στον πλανήτη;

Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις μας είναι να προσεγγίσουμε τις νέες γυναίκες από τη στιγμή που αρχίζουν την έρευνα αγοράς και να τις εμπνεύσουμε στην επιλογή του φορέματός τους. Και οι millennials αλλά και οι γυναίκες της νεότερης γενιάς, Gen Z, συχνά γνωρίζουν ακριβώς τι ζητούν προτού ακόμη επισκεφθούν ένα ατελιέ νυφικών! Είναι λοιπόν σημαντικό για εμάς να συνεργαζόμαστε με μπουτίκ με χαρισματικούς στιλίστες, οι οποίοι προσαρμόζονται αμέσως στις ανάγκες των διαφορετικών γενεών. Οι νεότερες νύφες αναβαθμίζουν την in-store εμπειρία και είμαι περήφανος γιατί η ομάδα μας υπερβαίνει εαυτόν στην υλοποίηση του φορέματος των ονείρων τους. Επιπλέον, οι νέοι άνθρωποι ενδιαφέρονται όλο και περισσότερο για το πού και πώς κατασκευάστηκε ένα προϊόν και εμείς δίνουμε έμφαση στη βιώσιμη μόδα.

Αν η νύφη Justin Alexander, η #JΑbride, είχε κάποια συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, ποια θα ήταν αυτά;

Αφιερώνουμε χρόνο στο να κατανοήσουμε τη νύφη, τι θέλει και πώς ονειρεύεται τον εαυτό της. Τα διαφορετικά στιλ που προτείνουμε μας επιτρέπουν να απευθυνόμαστε σε μοντέρνες νύφες από όλο τον κόσμο. Με αυτήν τη φιλοσοφία δημιουργήσαμε και τη φετινή collection,«Adore», Α/Κ 2022, εμπνευσμένη από γυναίκες από όλο τον κόσμο. Οι JΑ brides χωρίζονται σε τρεις κατηγορίες: Informal, Civil Chic καιUrban. Καθεμία μας προσκαλεί σε ένα ταξίδι σε διαφορετική πόλη του κόσμου. Το σπίτι της Informal Bride είναι η Νέα Υόρκη. Πρόκειται για μια χαλαρή νύφη, που ποτέ δεν παίρνει τη ζωή υπερβολικά στα σοβαρά και η οποία αγκαλιάζει κάθε πτυχή της προσωπικότητάς της. Ξεχωρίζει γιατί είναι μοναδική. Φοράει ένα λιτό αλλά αξέχαστο νυφικό με boldαξεσουάρ, που αντικατοπτρίζουν την επαφή της με τις τελευταίες τάσεις της μόδας. Η Civil Chic είναι στο στοιχείο της, στο Ρότερνταμ. Προσγειωμένη, προτιμά μια τελετή σε κλειστό κύκλο, η οποία ωστόσο θα περικλείει όλα όσα έχουν σημασία για εκείνη. Θα φορέσει ένα κομψό νυφικό με κάποιο παιχνιδιάρικο twist και θα συμπληρώσει το look της με ένα ενημερωμένο αξεσουάρ μαλλιών. Η Urban Bride λατρεύει το Λονδίνο, δεν φοβάται να πάρει ρίσκα και αρνείται να μπει σε «κουτάκια». Είναι μια μοντέρνα πριγκίπισσα την οποία εκφράζει ένα ανάλαφρο, διακριτικά θηλυκό νυφικό και που δεν θα διστάσει να ολοκληρώσει την εμφάνισή της με εκκεντρικά αξεσουάρ και ένα «ατημέλητο» hairstyle.

Υπάρχει άραγε το «τέλειο» νυφικό; Αυτό που αναζητά κάθε κορίτσι για τη μεγάλη ημέρα;

Υπάρχει τεράστια ζήτηση για νυφικά φορέματα που εκφράζουν τις τάσεις και την τελευταία λέξη της μόδας, σε προσιτές τιμές. Πολλές millennials δεν αναζητούν ένα πριγκιπικόbridal look, αλλά κάτι πιο οικονομικό, ευκολοφόρετο και διακριτικό. Αυτές οι νύφες θέλουν η εμφάνισή τους να δείχνει αβίαστη και ανεπιτήδευτη, υπάρχουν όμως κι εκείνες που ονειρεύονται το glamour κι έναν πρωταγωνιστικό ρόλο στο event. Το πιο σημαντικό είναι ότι οι σύγχρονες νύφες θέλουν μέσα από τις bridalεπιλογές τους να εκφράσουν την προσωπικότητα και το στιλ τους. Μια ακόμα τάση που παρατηρούμε είναι η επιλογή ενός εντυπωσιακού look για το μυστήριο και κάτι πιο ευέλικτο για το after-party,που θα τους επιτρέψει να ξενυχτήσουν χορεύοντας. Το ενδιαφέρον όμως είναι ότι, παρά τα τολμηρά και μοναδικά σχέδια που έχουμε στη διάθεσή μας στις μέρες μας, το παραδοσιακό ιβουάρ νυφικό παραμένει περιζήτητο. Αρχικά, το ιβουάρ χρώμα χρησιμοποιήθηκε γιατί απέπνεε πολυτέλεια – ήταν πιο ακριβά τόσο η κατασκευή όσο και ο καθαρισμός ιβουάρ και λευκών νυφικών. Παρόλο λοιπόν που οι τάσεις αλλάζουν διαρκώς, συμβουλεύω πάντα τις νύφες να επιλέξουν ένα διαχρονικό φόρεμα που θα επιδεικνύουν περήφανες σε φίλους, συγγενείς και μελλοντικές γενιές σε 30 και 40 χρόνια!

Ο οίκος Justin Alexander «αγκαλιάζει» όσο κανένας άλλος τη διαφορετικότητα και τη μοναδικότητα. Ποιο είναι το μυστικό σας;

Με την ομάδα μου αφιερώνουμε πολύ χρόνο στην κατανόηση της νύφης, στις ανάγκες και τις επιθυμίες της. Το βλέμμα μας είναι στραμμένο στον «έξω κόσμο» και, σε διαρκή επαφή με τις νύφες και τους στιλίστες, ενσωματώνουμε, τόσο στον σχεδιασμό όσο και στο μάρκετινγκ, τις νέες πληροφορίες που μας έρχονται. Η ομάδα του μάρκετινγκ, εν προκειμένω, αποτελείται από γυναίκες παθιασμένες με το θέμα του γάμου, η καθεμία με διαφορετικό χαρακτήρα. Αξιοποιούμε όλους τους πόρους μας και εμπνέουμε ο ένας τον άλλο. Το αποτέλεσμα είναι διαφορετικές καμπάνιες που επικεντρώνονται σε διαφορετικές πτυχές της γυναικείας ενδυνάμωσης.

 

Διαβάστε αυτό το άρθρο και ακόμα περισσότερα στο νέο τεύχος του Yes I Do που κυκλοφορεί σε 300 premium σημεία σε όλη την Ελλάδα.

RELATED POSTS

Justin Alexander: Οι 5 celebrities που μάγεψαν το κοινό του Yes I Do Catwalk by System Professional

Κρυσταλλία, Τζένη Μελιτά, Ιλένια Ουίλιαμς, Γαρυφαλιά Καληφώνη και Αλεξάνδρα Παναγιώταρου στο show του οίκου που λατρεύουν όλες οι νύφες!